Умови повернення товару
Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 днів з покупки товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку та збережена упаковка.
Товар належної якості можна повернути або обміняти на інший товар, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Повернення виконується за рахунок покупця.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.
Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- надані фото товару, де чітко видно дефект;
- є документ, що підтверджує оплату.
Умови повернення коштів
Можливі такі варіанти повернення коштів:
При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем (+380 (95) 602-58-97) для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Кошти будуть відправлені на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Гарантія
Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти;
- фурнітуру (немеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд.
Якщо ви виявили дефект, потрібно сфотографувати товар так, щоб видно було дефекти та надіслати фото на e-mail, вказавши номер замовлення. Вам зателефонує представник магазину. За вашим вибором здійснюється обмін товару на аналогічний або повернення коштів.